WMS – raktárirányítás

inStock WMS – automatikus azonosításon (vonalkód, RFID) alapuló hatékony raktárirányítási rendszer ERP integrációval. Mobil adatgyűjtőkkel a raktári feladatok irányíthatók, valós idejű készlet/termelési adatok állnak rendelkezésre a papír lapú nyilvántartás mellőzésével vagy minimalizálásával.  Az inStock WMS képességei ott kezdődnek, ahol a vállalatirányítási rendszeré végződik!

WMS – pontos azonosítás vonalkóddal

A megfelelő terméket a megfelelő kiszerelésben a megfelelő vevőhöz kiszállítani, az ígért határidőre, mindenkor – így szól a logisztika definíciója.

Ugyanakkor egy “papír” alapon működtetett raktár átlagosan 92-95% pontossággal dolgozik. A készletszint csökkentésére, a pontosság és hatékonyság növelésére vonatkozó igény tehát kézenfekvő.

Az inStockK WMS használatával a pontosság 99,9%-ra növelhető. E fő célkitűzést a rendszer a raktári munkafolyamatok optimalizálásán keresztül éri el a legkorszerűbb mobil vonalkód technikai eszközök és vezeték nélküli hálózatok (WLAN) alkalmazásával, a meglevő pénzügyi/ügyviteli/ERP vállalati rendszerhez transzparens módon illesztve.

Ugrás a WMS kapcsolatfelvételi kérdőívhez

Az inStock WMS képességei ott kezdődnek, ahol a vállalatirányítási rendszeré végződik!

Milyen előnyökre számíthatunk a vonalkódos vagy RFID raktárirányítási rendszer bevezetésével?

Pontos készletadatok

  • A raktári rendszer segítségével minden raktári munkafolyamat a munkavégzés helyszínén azonnal ellenőrzött a rádiófrekvenciás hálózat (WLAN) és vonalkód olvasós mobil adatgyűjtők alkalmazásával.
  • On-line adatfeldolgozás révén kiküszöböli a papír alapú rendelésfeldolgozásból eredő adatbeviteli hibákat.
  • Irányítja és felügyeli a teljes raktári áruforgalmat.

Hatékony raktári munka

  • Papírmentesen működik a raktár.
  • Gyors és pontos rendelésfeldolgozás.
  • Irányítja a raktári dolgozók munkáját, automatikus feladatkiadás közvetlen a kézi mobil terminálra.
  • A raktári rendszer optimalizálja az árumozgatáshoz szükséges lépések számát.
  • Bevételezés és szedés egyszerre több rendelésre történhet.
  • Valós idejű készletinformációt ad.
  • A raktári kapacitás kihasználás nő.
  • Lerövidíti a rendelésfeldolgozási/számlázási ciklusidőt.

Jobb vevőkiszolgálás

  • A raktári rendszer a megfelelő terméket a megfelelő időre teszi kiszállíthatóvá, mindenkor.
  • Vevőigény szerinti vonalkódos termék- és raklapcímkézést végez a címke nyomtatók segítségével.
  • Automatikus bizonylatolást végez.
  • Ügyféligények szerint testre szabható jelentések és csomagjegyzék.
  • Rendelésfeldolgozás aktuális állapotáról valós idejű adatokat szolgáltat.
  • Növeli a vevőelégedettséget.
WMS – pontos azonosítás vonalkóddal
  1. A raktári és logisztikai folyamatokban a pontosság elmarad a 99,9%-tól (hibás kiszállítások, gyakori visszáru, stb)
  2. Nem optimális készletszintek, túl nagy készlet, alapanyaghiányból eredő fennakadások a termelésben, túltárolt készletek
  3. Gyorsan lejáró szavatosságú termékek a raktárban (FMCG), fontos lenne FIFO szerint kitárolni a termékeket
  4. Nem rendelkeznek valósidejű készletadatokkal, a papíralapú nyilvántartások késéssel kerülnek be a vállalatirányítási rendszerbe
  5. 2-3 embernél több kezeli a raktári folyamatokat
  6. Kockázatot jelent, hogy csak 1-2 ember rendelkezik információval a tárolt termékek hollétéről ( X.Y tudja, hogy található az adott tétel – mi történik, amikor betegszabadságon van?)
  7. Az ERP rendszer nem rendelkezik adatokkal az áru fizikai hollétéről
  8. A vállalatirányítási rendszer funkciói nem támogatják hatékonyan a raktári munkát, nincs mobil támogatás

Amennyiben további információkra vagy tanácsra van szüksége a raktárirányításról, a bevezethetőségről, vagy kíváncsi arra, hogy az Ön vállalkozásában milyen eredményeket tudna elérni WMS alkalmazásával, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk e-mailen, vagy telefonon a kapcsolat menüben található elérhetőségeinken. Munkatársaink segíteni fognak Önnek, hogy a cégére szabott raktárirányítási rendszert alakíthasson ki. Igény és megvalósíthatóság esetén megoldási javaslatot és ajánlatot adnak.

Az inStock WMS rendszer felépítése
inStock raktárirányítási rendszer funkcionalitása

WMS kapcsolatfelvételi kérdőív

Kérjük, amennyiben szeretne ajánlatot kérni a WMS rendszerről, vagy bővebb információra van szüksége, töltse ki, és küldje el az alábbi kérdőívet! Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot!
A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!


TelefononE-mailenBármelyik megfelel


Gyártó / Beszállító (B2B)Nagykereskedő (B2B)Kiskereskedő (B2C)Logisztikai szolgáltató / BérraktárEgyéb (Ha ezt választja, kérjük, hogy a következő menüpontban jellemezze a tevékenységet!)


Tartós fogyasztási cikk - gyári/sorozatszámosTartós fogyasztási cikk - nem gyári/sorozatszámosGyorsan forgó napi cikkek - romlandó (pl. hús, tej, stb.)Gyorsan forgó napi cikkek - nem romlandó (pl. üdítő, kozmetika, stb.)Vegyi áru - veszélyes (pl. robbanásveszélyes)Vegyi áru - nem veszélyesRuházat, divatáruEgyéb


Van kiépített WLAN hálózat, azt szeretném használniNincs vagy nem teljesen kiépített a WLAN hálózatMobiltelefon hálózatot szeretnék használni (3G, EDGE, stb.)Nem tudom


Vonalkódos egyedi azonosítás érdekelRádiófrekvenciás (RFID) azonosítás érdekelMindkét megoldás érdekelNem tudom eldönteni, tanácsot szeretnék kérni


Szükséges interfészNem szükséges interfészNem tudom eldönteni


Számlázási ciklusidő túl hosszú (pörgősebb raktár kell)Növekvő forgalom már nem kezelhető hatékonyanMagas a készlet hiányból eredő kár („lába kelt”)Nem megoldott a termék nyomon követés / visszakeresésKiszállítási eltérések miatt sok a reklamációVevő által elvárt vonalkódos/RFID termék és raklapcímkézésVevőkiszolgálási szint / elégedettség növelésEgyéb