Rólunk | A Smartindy Kft. bemutatkozása és története a Smartindy weboldalán

Oldal fejléc

Rólunk | A Smartindy Kft. bemutatkozása és története

Rólunk | A Smartindy Kft. bemutatkozása és története

A Smartindy Kft. az automatikus azonosítás (vonalkód és RFID) és az ipari digitalizáció területén informatikai rendszerek fejlesztésével és üzemeltetésével foglalkozik.

Két telephellyel rendelkezünk, az egyik Budapesten a másik Szegeden található.

Tevékenységünk négy fő területe:

  • megoldások és rendszerek fejlesztése
  • mérnöki tanácsadás, rendszerintegráció
  • gyártó független hardver eszköz forgalmazás
  • garanciális és garancia időn túli szerviz, üzemeltetési szolgáltatások

A Vonalkód Centrum — Smartindy brandváltásról

 

Korábban Vonalkód Centrum Kft. néven váltunk ismertté a piacon. Az elmúlt több, mint 20 év alatt a vonalkódos technológiák mellett tevékenységünkben mind nagyobb szerepet kapott az RFID (rádiófrekvenciás azonosítás) illetve más, a vállalatok üzleti folyamatainak automatizálását, digitalizációját, ipar 4.0 átállását segítő technológiák fejlesztése.

A meghatározott stratégiai célok érdekében akvizíció folytán a Smartindy leányvállalata lett az ipari digitalizációs megoldásokat és ipar 4.0 IoT platformot fejlesztő Bitotron Kft.

A Bitotron Kft. egy főként mérnökökből és szoftverfejlesztőkből álló innovatív szellemiségű csapat, akik az ipari digitalizációs projektjeinkben a hardver és szoftver fejlesztéseket, implementációs és kivitelezési feladatokat végzik el. Az átadott rendszereink üzemeltetésében szakértőként segítik az ügyfeleinket terméktámogatással és szupporttal.

Az együttműködés során a Smartindy munkatársai főként az implementációt megelőző (sales, pre-sales kérdések, megoldási javaslat kidolgozása) szakaszban támogatják az ügyfeleinket.

Leányvállalatunkról bővebben a Bitotron Kft. honlapján tájékozódhat.

Az akvizíciót követően a tevékenységünket jobban kifejező, a cég pozícióját erősítő nevet választottunk. 2019 augusztusától Smartindy Kft. néven folytatjuk tovább tevékenységünket.

Cégnevünk megváltoztatását a dinamikus fejlődés mellett azon célkitűzésünk is indokolttá tette, hogy - a piacon eddig is meghatározó - szakértői tevékenységünket tovább erősítsük és szélesítsük.

Mindezek mellett kiemelkedő szerepet tulajdonítunk a piaci igények változásaira való gyors reagálásra, innovatív megoldások biztosítására nemcsak a jelen, de a jövő kihívásainak is megfelelve.

 

A Smartindy hosszú távú együttműködésre törekszik partnereivel. Ez az együttműködés a

  • rendszerfejlesztés,
  • az eszközök és a működtető programok szállításán túl magában foglalja a
  • bevezetési szolgáltatásokat,
  • kérésre üzemeltetési szolgáltatások nyújtását, amelynek része a szoftverkövetés,
  • a hardver-karbantartás és javítás

Filozófiánk szerint egy üzembe helyezett rendszer, vagy hardver eszközök leszállítása nem egy üzleti tranzakció lezárása, hanem egy partnerség kezdete ügyfeleinkkel. 

Az általunk épített rendszerek többnyire „kritikus működésűek”, azaz nagyfokú hibatűrés jellemzi őket. Az együttműködés során mindig a gyakorlatias, egyszerűen üzemeltethető és nagy üzleti értéket teremtő megoldásokat részesítjük előnyben. 

Kellékanyag üzletágunk minden nyomtatási igényre kínál megfelelő – akár minősített- kellékanyagot, amelynek készleten tartásával, kedvező árával hosszú távon megbízható beszállítói vagyunk számtalan kisebb-nagyobb vállalkozásnak.

Az ügyfeleknek átadott eszközök és rendszerek megbízható működését, az esetlegesen fellépő hibák elhárítását, valamint a több ezres eszközpark első és második vonalbeli támogatását jól felkészült support részlegünk és minősített szervizünk garantálja.

Nagy hangsúlyt fektetünk munkatársaink folyamatos továbbképzésére, így mind a hardver technológiákat, mind pedig a szoftvert érintő kérdésekben naprakészek vagyunk.

 

Értékeink

 

Fontosnak tartjuk, hogy saját értékrendünket követve működjünk a piacon. Hiszünk abban, hogy legjobb partnereink azok közül a vállalkozások közül kerülnek ki, melyek hasonló érték alapokra épülnek.

Küldetésünk

Gyakorlatias és innovatív AUTO-ID és ipari digitalizációs megoldásokkal segíteni a fejlődni akaró magyarországi vállalkozásokat a hatékonyabbá válásban, és piaci versenyképességük növelésében.
Ezt úgy érjük el, hogy a digitális kor innovatív technológiáit átültetjük ügyfeleink mindennapi gyakorlatába az igényeik és lehetőségeik szem előtt tartásával.

Munkatársaink

Munkatársaink szakmai tudásukkal, képességeikkel és emberi hozzáállásukkal cégünk legfőbb értékét jelentik. Mindannyian mások vagyunk, azonban egymás értékeit erősítve és gyengeségeit elfogadva képesek vagyunk csapatként a közös célok érdekében dolgozni. A folyamatos fejlődés mindannyiunknak fontos, így tudunk megfelelni a jövő kihívásainak. Munkatársi kapcsolataink a másik tiszteletén, munkájának megbecsülésén és segítésén, valamint a kölcsönös elfogadáson alapulnak.

Ügyfeleink, partnereink

Ügyfeleinkkel, partnereinkkel és beszállítóinkkal korrekt és hosszútávú együttműködésre törekszünk. Kölcsönösen elismerjük és tiszteletben tartjuk egymás jogos érdekeit, kölcsönös előnyökön alapuló együttműködésre törekszünk, tevékenységünkért felelősséget vállalunk és felelősséget várunk el. Üzleti kultúránk részének tartjuk a pontos pénzügyi elszámolást, melyet viszonosan elvárunk. 

Termékeink, szolgáltatásaink

Csak olyan terméket tartunk kínálatunkban, melyet alaposan megismertünk, annak működésével, minőségével és teljesítményével tisztában vagyunk. Fontosnak tartjuk ezt azért, hogy ügyfeleinknek a legjobbat ajánlhassuk. Szolgáltatásainkban a - soha el nem érhető – tökéletességre törekszünk. A tökéletesítés útján nem állunk meg akkor sem, ha tudjuk, hogy a végtelenbe vezet.

 

Mérföldkövek

 
 
1998
Az alapítás éve Elektrodinamika Bt. néven, magyarországi magánszemélyek részvételével
2001
Szegedi bemutatóterem és szervizközpont megnyitása
2004
Jogutódlással átalakulás Vonalkód Centrum Kft. néven. Az első WMS és termeléskövetési szoftverek
2006
Aktív ügyfelek száma átlépi az 1000-et
2007
Bemutatóterem és szervizközpont megnyitása Budapesten
2009
Tárgyi eszköz nyilvántartási és egyedi ipari - logisztikai alkalmazások fejlesztése
2011
Első RFID rendszerek telepítése
2012
Aktív ügyfelek száma átlépi a 3000-et, letelepített rendszerek száma az 500-at.
2015
Saját tulajdonú telephelyre költözés Budapesten
2018
Bitotron akvizíció és szervezeti reorganizáció a még jobb ügyfélkiszolgálás érdekében
2019
Márkaváltás a folyamatos fejlődés jegyében - Cégnév módosítás: Smartindy Kft.
2020
Elkészülnek az első Ipar 4.0, RTLS és ipari digitalizációs megoldások a Bitotron Kft-vel
 

Hogyan dolgozunk?

A feladat megértése

A feladat megértése

Az igények pontos megértése és a problémák precíz azonosítása a sikeres kivitelezés kulcsa. Csak így lehet optimális megoldást biztosítani. Ezért kiemelt szakértői figyelmet fordítunk ügyfeleink igényeinek megismerésére és a problémák azonosítására, hogy minden ügyfelünk számára a legjobb megoldást nyújtsuk. A cégre szabott ideális megoldás biztosítását márkafüggetlen tanácsadói tevékenységünk is garantálja.

Gondos és körültekintő tervezés

Gondos és körültekintő tervezés

A sikeres kivitelezés következő kulcstényezője a gondos és körültekintő szakmai tervezés. A specifikáció alapján készült műszaki megoldások olyan értékkel ruházzák fel a beruházást, amely növeli ügyfeleink hatékonyságát és versenyképességét. Minden kollégánk gyakorlatias, professzionális tudással rendelkezik, ami ügyfeleink számára a kiváló szakmai megvalósítást jelenti.

Ügyféltámogatás

Ügyféltámogatás

A megvalósított beruházás használatba vétele után meghatározó jelentősége van az ügyféltámogatásnak. A valódi terméktámogatás és ügyféltámogatás teszi lehetővé a hosszútávú profittermelést. Ennek tükrében stabil hátteret nyújtunk, és kiemelt figyelmet fordítunk ügyfeleink támogatására, valamint szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésére.

Mások mondták rólunk