eRegistrator – online jegyértékesítés

Mobil eszközökkel támogatott elektronikus regisztrációs, jegyforgalmazó, beléptető és nyilvántartó rendszer, az ország legnagyobb látogatószámú rendezvényeinek hátterében. Korszerű megoldás a jegyforgalmazástól (regisztrációtól) a rendezvényre történő beléptetésig.

Mobil adatgyűjtővel elkerülhető a torlódás

Az e-Registrator rendszer komplex megoldást kínál a rendezvény helyszínt üzemeltető vagy rendezvényt szervező vállalatok számára a regisztráció/jegyértékesítés kezdetétől a helyszíni jegyértékesítésen keresztül a látogatók beléptetéséig.

Legyen szó egy egyszeri vállalati rendezvényről, sporteseményről vagy akár egy koncerthelyszínről, az e-Registrator használatával automatizálhatja a regisztrációt vagy jegyértékesítést. A rendezvény vagy esemény napján megelőzheti a tumultus kialakulását a beléptetésnél a mobil jegyellenőrző terminálok használatával.

Hogyan működik az e-Registrator? – rendezvény lebonyolítása 4 egyszerű lépésben

  1. A kifinomult webes felületen keresztül regisztrálhatnak az érdeklődők, vagy megvásárolhatják a belépőjegyüket. A felületen lehetőség van a hitelkártyás fizetésre is. A webes felület egyszerűen beépíthető a saját vagy értékesítő partnerei weboldalába is, vagy üzemelhet az e-Registrator saját webes felületén.
  2. A sikeres regisztrációról vagy jegyvásárlásról egy vonalkóddal ellátott visszaigazolást/belépőjegyet kap a látogató, melyet kinyomtathat otthonában. Amennyiben mobiltelefonra tölti le a jegyet, nem szükséges kinyomtatni sem, elegendő a mobiltelefonját felmutatni.
  3. A rendezvény vagy esemény helyszínén a kinyomtatott jegyen/mobiltelefonon található vonalkódot mobil terminálokkal olvassa le a beléptetést végző személyzet. A terminál ellenőrzi a jegy érvényességét. Lehetőség van nagyobb létszámú rendezvényeken forgóvillás kapuk használatával automatizálni a beléptetést.
  4. A háttér rendszer valósidejű adatokat szolgáltat a rendezvényen tartózkodó létszámról, jegyértékesítési adatokról, az egyes események látogatottságáról. A maximális befogadóképesség eléréséről riasztást küld a rendszer, illetve korlátozhatja a további beléptetést.

Kinek ajánljuk az eRegistratort?

Belépőjegy MMS-ben a mobiltelefonra

eRegistrator – állandó telepítéssel

Kulturális és sport rendezvényhelyszínek üzemeltetőinek (stadion, kalandpark, kulturális szolgáltatócentrumok, kiállítási helyszínek üzemeltetői, konferencia helyszínek)

eRegistrator eseti telepítéssel (bérleti konstrukció)

  • nagyobb létszámú vállalati rendezvények
  • szezonális rendezvények és sport események (repülőnap, motorsport rendezvények, szabadtéri sportesemények, konferenciák, stb.)

Az eseti rendezvények lebonyolításához a teljes infrastruktúra (hálózat, szerverek, számítógépek, mobil adatgyűjtők) bérelhetők, így nincs egyszeri beruházási költség.

eRegistrator rendszer főbb tulajdonságai

  • bármikor, bárhová telepíthető és használható
  • bérelhető
  • nem befolyásolhatja a megrendelő meglévő rendszerének meghibásodása (adatbiztonság, üzembiztonság)
  • rendezvényt követően a gyűjtött adatok exportálhatók, tetszőleges egyéb rendszerbe betölthetők
  • az egyes munkaállomások hálózatban és önállóan is képesek működni (a rendszer alapvetően hálózatban történő üzemeletetésre van felkészítve)

Az eRegistrator rendszer már számos hazai és külföldi rendezvény lebonyolításában bizonyította alkalmasságát az orvoskonferenciáktól kezdve az egyéb kulturális és sporteseményekig.

Amennyiben további információkra van szüksége, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk e-mailen, vagy telefonon a kapcsolat menüben található elérhetőségeinken. Munkatársaink segíteni fognak Önnek, hogy a cégére és igényeire szabott megoldási javaslatot kapjon.

Hogyan történik az online és helyszíni regisztráció / jegyértékesítés?

Online és helyszíni (elő)regisztráció – adatok gyűjtése eRegistrator rendszerrel

A kor elvárásainak megfelelően az eRegistrator rendszer nemcsak helyszíni, hanem előzetes on-line regisztrációra is lehetőséget biztosít.

Online regisztráció vagy jegyvásárlás

  • Adott linkre kattintva a látogató regisztrál (mögötte lehet olyan link, ami ingyenes, vagy fizetős vonalkód tartományból oszt azonosítót, azaz a látogató kezelhető úgy is, hogy ingyen beléphet, és úgy is, hogy fizetnie kell.
  • Adott linkre kattintva a látogató regisztrál, de egy kampány/akció is van mögötte (ún. egyedi linkek: pl. karácsonyi kiküldés, VIP, áprilisi hírlevél, stb.), így a látogatók csoportosíthatók.
  • Adott linkre kattintva a látogató úgy regisztrál, hogy már az ismert adatai ki vannak töltve (pl. korábbi év(ek) látogatói). Ehhez szükséges előzetesen egy címlista, akiknek hírlevélben küldjük ki a perszonalizált linket, amely mögött az ismert adatai már fel vannak töltve.
  • Céges meghívó: minden kiállítónak adunk egyedi linket, amit kiküldhetnek a saját partnereiknek egy saját hírlevélben. Ekkor a látogatói regisztráció során látszik a meghívó cég neve (regisztrációs formon és a csatolt meghívóban is). A felhasznált meghívók elszámolhatók a kiállítók felé.
  • Beépíthető a megrendelő weblapjára, vagy bármely más oldalba is (iframe), alkalmazkodva a befogadó oldal arculatához.
  • Ellenőrző email küldhető automatikusan minden regisztrációról a megrendelő által megadott email cím(ek)re, vagy mobiltelefonra (2D vonalkód).
  • A regisztráció során a látogatók email-ben kapnak egy vonalkóddal ellátott PDF dokumentumot, amelyet otthon kinyomtathatnak, elősegítve ezzel a rendezvényre történő belépést.
  • Rendezvény nyitás előtt nem szükséges lezárni a regisztrációt, a rendezvény alatt is folyamatosan működhet.
  • Időszaki (pl. heti) riport lekérdezhető excel formában a regisztrált látogatókról.

Helyszíni kezelés

  • Előregisztráltak gyors kezelése (csak badge nyomtatás), vagy beléptetéssel kombinálva: expressz kapu (badge-t is kapnak, és a beléptetés is megtörténik).
  • Nyomtatott meghívóval rendelkezők kezelése: badge-re nyomtatandó minimálisan szükséges adatok gyors berögzítése a regisztrációban, majd badge nyomtatás. A helyszíni regisztrációs lap később utó rögzítésre kerül a további adatok feldolgozása érdekében (akár ugyanaz a hostess később, szabad idejében, vagy egyéb adatrögzítők által). Névjegykártya csatolható, hogy jobb legyen az adatminőség (kézzel írt űrlap sokszor hibás, olvashatatlan).
  • Nem kell előre kinyomtatni senkinek semmilyen badge/dokumentumot. A helyszínen kell csak leolvasni a vonalkódot (otthon kinyomtatott pdf), és a helyszínen keletkezik a badge/dokumentum (etikettre felülragasztáshoz vagy előre elkészített kb. bankkártya méretű keményebb papírra, vagy A4 lapra)
  • Minden látogatóhoz további jogosultságok (pl. kávéjegy, konferencia részvétel, vacsora, stb.) kapcsolhatók a helyszínen.
Webshop integráció - online jegyértékesítés

Az értékesítési felület integrálható tetszőleges számú jegyértékesítő webshopba, ehhez mindössze az adott kódrészletet kell a weboldalon elhelyezni (iFrame)

  • Kifejezetten jegyek értékesítésére lett fejlesztve.
  • A rendszer csak email címet kér, nem kell komplett bolti regisztráció, mint sok más helyen.
  • Összeköthet előzetes látogatói regisztrációval, pl. szakmai látogatóknak kötelező jelleggel regisztráció van, és a regisztráció után tudja a webshopban megvenni a kedvezményes szakmai jegyet. Vonalkódos dokumentumot csak a sikeres webshop vásárlás után küld ki automatikusan a rendszer, addig csak egy regisztráció visszaigazoló levelet kap csatolmány nélkül, ahonnan a webshopot bármikor eléri.
  • Kombinálhatók a regisztrációs és regisztráció nélküli jegyek a webshopban.
  • Automatikusan megjelenhetnek/kieshetnek egy adott dátum után jegyek (pl. lejárt egy kedvezményes határidő, stb.).
  • A jegyek, visszaigazoló levelek tetszőlegesen design-olhatók.
  • A jegyek akár „két laposak” is lehetnek, ahol az egyik lapon a jegy, egy másik lapon akár egy nyereményszelvény/egyéb dokumentum van.
  • Egyszerűen beépíthető a megrendelő, vagy bármely más oldalba is (iframe).
  • Kontroll e-mailt küldünk minden vásárlásról a megrendelő által megadott email cím(ek)re, így követhető az értékesítési folyamat.
  • Igény szerint a pénz az üzemeltető bankszámlájára érkezik, elszámolás időszakonként, vagy a rendezvény végén utólagosan.
  • A vásárló a webshop-ban a kártyaszámát az OTP titkosított oldalán adja meg, a webshop rendszer csak a sikerült/nem sikerült státuszt kap vissza, így nem tárolunk bizalmas kártyaszám adatokat.
  • Számlák kiadása megoldható a helyszínen vagy a megrendelő postázza azokat.
  • Magyar nyelvű felület mellett igény esetén angol nyelvűt is biztosítunk.
Helyszíni jegyértékesítés

Az elővételben vásárolt jegyek mellett az eRegistrator helyszíni jegyértékesítést is lehetővé teszi.

  • A helyszínen megfelelő jegytípus értékesíthető a programmal (ekkor nem kell nyomdai jegyet gyártatni). Ebben az esetben tőpéldányos, szigorú sorszámozású alappapír szükséges.
  • Vonalkódos (belépőjegy belépési szabály) vagy vonalkód nélküli jegyeket is lehet (parkolójegy, katalógus, stb) értékesíteni.
  • Helyszíni regisztrációval a pénztár funkció összeköthető.
  • Értékesítők elszámoltatása. Napi, összesített forgalom elszámolás.
Rendezvény beléptetés - vonalkódos adatgyűjtővel
  • Helyszínen notebook, vagy mobil eszköz segítségével történik a vonalkódok leolvasása.
  • Tetszőleges szabályok kialakíthatók.
  • Leggyakoribb szempontok lehetnek:
    • mikor jöhet (nap és/vagy időpont),
    • melyik kapun (pl. főbejárat, vacsora, stb.),
    • milyen dokumentummal,
    • hányszor (naponta, vagy az egész rendezvény alatt?),
    • kilépést is kell olvasni? (kiadogatás ellen véd, hiszen csak azzal lehet ismét belépni, amivel ki is léptek).
  • A helyszínen kikereshető a látogató, ha otthon hagyta a belépésre jogosító dokumentumát, vagy megvásárolt belépőjegyét.
  • Okostelefonról történő vonalkódolvasás is támogatott
  • Egyszerű irányváltás
  • Hangjelzés és üzenet, hogy miért nem jogosult belépni, illetve hol és mikor volt az utolsó jogosult belépés.
Egyéb lehetőségek az eRegistrator rendszerben

Partnertalálkozó

  • Megrendelő oldalára iframe-ben elhelyezhető alkalmazás.
  • Előzetesen a kiállító beállítja a rendelkezésre bocsátandó időpontjait.
  • Online előregisztrált látogató tud a kiállítónál egy időpontot foglalni, amikor is szeretné őt felkeresni.
  • Mindkét fél emailben értesül a foglalásról/lemondásról.
  • Bármelyik fél, bármikor lemondhatja.
  • Riport készíthető a látogatónak és a kiállítónak is rögzített találkozóiról.

Látogatói adatgyűjtés (Kiállítónak ajánlható szolgáltatás)

  • A kiállító a standjára érkező látogatók adatait gyűjtheti a saját maga által definiált kategorizálással (pl. visszahívást kér, prospektus vitt, gyártó, kiskereskedő, stb.)
  • A kiállító leolvassa a látogató vonalkódját (badge-ről), majd olyan további vonalkódokat olvas a saját kategóriáit tartalmazó lapról, ami a látogatóra illik.
  • Olvasás után további egyedi megjegyzést rögzíthet a látogatóval kapcsolatosan.
  • A rendszer működhet kategóriák használata nélkül is, ekkor csak egy látogatói listát gyűjt a kiállító.
  • A látogatói adatok feldolgozásának végén a kiállító visszakapja az általa gyűjtött látogatói adatokat, saját kategóriái szerint két xls file-ban. Egyik a látogatók listájához teszi hozzá a kategóriákat igen/nem jelöléssel. A másik Excel a kategóriákat sorolja fel a hozzá tartozó látogatók felsorolásával. Ebben annyi sor van egy adott látogatóról, ahány kategóriát megjelöltek hozzá.

Internes szavazás

  • pl.: melyik stand tetszett a legjobban, vagy ki nyerje az év díját, stb.
eRegistrator statisztikák - értékes információk a rendezvény szervezőinek
  • Online, vagy rendezvény helyszínén is.
  • Ajánlott és gyakran használt lekérdezések (pl.):
    • online jegyvásárlások száma,
    • előregisztráltak listája,
      • darabszám;
      • részletes adatokkal;
      • egyedi linkenkénti csoportosításban;
      • belépési idővel;
    • felhasznált meghívók (online, vagy papír alapú is),
    • darabszám,
    • részletes adatok (ki, mikor jött be vele),
    • dönthet a szervező, hogy valamennyit kiszámláz-e a kiállítónak.

    Tetszőleges egyedi igényeket is lekérdezhetővé tudunk tenni.